نقطه. سر خط

الهی! یاریم ده ... اگر روزی ، جای، چیزی شکستم ، دل نباشد

نقطه. سر خط

الهی! یاریم ده ... اگر روزی ، جای، چیزی شکستم ، دل نباشد

6

پدر بزرگ هم فوت شد. پنج شنبه که دیرزو باشه مراسم چهاردهمش بود

خدا بیامرزدش

خوب شد بردیمش مشهد

این دو هفته رو صرف رفت و آمد به ولایت شد


پ.ن :

  دیشب فیلمبرداری عروسی بودم

آقا تو آتلیه ژستای بوس رو که میرفتیم وضعیت داماد بحرانی میشد . خخخخخ

گرفتین که چی میگم

نظرات 4 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 01:00 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

خدا رحمتشون کنه.


منا گه بودم غش می کردم از خندهههههههه از دست داماد

خخخخ. من اصلا متوجه نشده بودما. اینقد که چشام درویشه همیشه

روزهای خوب دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 16:06

کجایی دوباره

روزی 30بار میام سر میزنم

میام عزیزم. بوووووسسسسس

روزهای خوب یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 08:49

خداپدربزرگ رو رحمت کنه مرضیه جون

خدا به شما سلامتی بده

خدا رفتگان شما رو بیامرزه. مرسی

روزهای خوب یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 08:34


خخخخخخخخخخ

خدانکشتت مرضیه مردم از خندهه

عجب داماد هولی بوده

بابا الان که دیگه همه قبل عروسی اره اره

اره والا . فک کنم تا به حال زنشو ارایش کرده ندیده بوده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.